Regulamin

Regulamin sklepu internetowego – Bonita

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego "www.bonita-sklep.pl" , zwanego dalej "sklepem" jest :

      Firma Handlowa "BONITA" Elwira Supernak

      ul. Kościuszki 68/70

      42-300 Myszków

      woj. śląskie

      NIP: 577-191-30-20

      Regon: 243692805

2. Sklep prowadzi wysyłkową sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

3. Zamówienia przyjmowane są za pomocą strony internetowej : www.bonita-sklep.pl

4. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem.

5. Nabywcą może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna zwana dalej Klientem.

6. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest między Klientem, a F.H. "Bonita" zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

7. Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski.

8. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy: sklep@bonita-sklep.pl , lub telefoniczny: +48 34 313 00 69

 

II. OFERTA SKLEPU

1. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów w naszym sklepie były sprawdzone, nie odpowiadamy jednak za zmiany wprowadzone przez producentów oraz błędy w opisach. Wszelkie stwierdzone różnice będą natychmiast korygowane, a te, które mają znaczenie dla realizacji zlecenia, natychmiast przekazywane klientom sklepu .

2. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym informuje pracownik sklepu.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

4. Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego nie jest stanem magazynowym firmy.

5. Produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub importera. Pochodzą od znanych i renomowanych producentów, gwarantujących wysoką jakość.

6. Wszystkie ceny oferowanego towaru wyrażone są w złotych polskich z uwzględnieniem podatku VAT i są cenami wiążącymi w momencie złożenia zamówienia. Podane ceny nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki i płatności.

7. Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.

 

III. ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia na towar przyjmowane są jedynie poprzez sklep internetowy.

2. Rejestracja w sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.

3. Składając zamówienie, Klient jednoznacznie oświadcza, że zapoznał się z regulaminem, rozumie i akceptuje jego treść.

4. Złożenie prawidłowego zamówienia do sklepu potwierdzane jest pocztą elektroniczną (e-mailem) wysłanym przez pracownika sklepu na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia (w przypadku klientów niezarejestrowanych). Możliwe jest także telefoniczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

5. Ze względu na konieczność potwierdzenia zamówienia przez Klienta prosimy o dokładne podanie adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego w formularzu zamówienia. Jest to także niezbędne w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów, aby możliwe było szybkie ich rozwiązanie.

6. Zamówienia nie potwierdzone przez Klienta nie będą realizowane.

7. Wszelkie wątpliwości co do złożonego zamówienia, obsługa sklepu będzie wyjaśniać kontaktując się z Klientem za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej.

8. W przypadku gdy na formularzu zamówienia dane Klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji ponadto w przypadku braku możliwości potwierdzenia przyjęcia zamówienia z winy Klienta ( np. błędny numer telefonu , e-mail ) w ciągu 3 dni roboczych, zostanie ono anulowane.

9. Klient wraz z towarem otrzymuje paragon zakupu lub fakturę VAT. W przypadku wystawienia faktury VAT złożenie zamówienia przez Klienta oznacza upoważnienie do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania jego podpisu.

 

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza.

2. Klient ma prawo wyboru formy płatności i sposobu dostawy zgodnie z formularzem zamówienia.

3. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po potwierdzeniu go przez Klienta pocztą elektroniczną.

4. Przy płatnościach przelewem zamówienia realizujemy po otrzymaniu potwierdzenia o wpływie należności.

5. Termin realizacji zamówienia to czas między potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przekazaniem towaru firmie przewozowej.

6. Termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych.

7. Jeżeli towar znajduje się w magazynie to jego wysyłka następuje w ciągu 24 godzin.

8. Realizacja zamówień na niektóre towary może trwać dłużej, w takim przypadku długość czasu oczekiwania podana będzie na wskazany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie.

9. Realizacja następuje po skompletowaniu całości zamówienia.

10. Jeżeli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, klient zostanie o tym powiadomiony pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

11. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta.

 

V. PŁATNOŚCI

1. Za zakupiony towar Klient ma do wyboru niżej wymienione formy płatności :

  • Przelew poprzez serwis - "Przelewy24"
  • Przelew zwykły - na numer konta mBank : 18 1140 2004 0000 3802 7535 6748
  • Gotówką - przy osobistym odbiorze towaru w siedzibie sklepu
  • Gotówką - przy dostawie "za pobraniem"

2. Przy płatności gotówką "za pobraniem" formalności związane z rozliczeniem transakcji będą dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej. Po uiszczeniu opłaty zamawiający ma prawo do weryfikacji zawartości paczki w obecności osoby dostarczającej.

3. Dowód sprzedaży, paragon lub faktura VAT, jest dołączany do przesyłki.

4. Możliwe jest wystawienie faktury pro-forma, na podstawie której Klient dokonuje wpłaty.

 

VI. TRANSPORT

1. Oferowany towar dostarczamy na terenie całej Polski zgodnie z cennikiem wybranej firmy kurierskiej lub poczty uwzględniając taryfę najatrakcyjniejszą dla Klienta.

2. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub braku towaru w przesyłce Klient ma obowiązek spisania w obecności pracownika firmy dostarczającej przesyłkę - "Protokołu Reklamacji", a następnie zobowiązany jest - odmówić odbioru przesyłki.

4. Po odebraniu towaru nie będą uwzględniane reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu.

5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności zamówienia przy odbiorze towaru od kuriera.

6. Sklep www.bonita-sklep.pl nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z działań firm kurierskich.

 

VII. GWARANCJA

1. Wszystkie oferowane towary objęte są Gwarancją Producenta lub Dystrybutora.

2. Sklep "www.bonita-sklep.pl" ponosi odpowiedzialność jeśli dostarczony towar nie był zgodny z zamówieniem (prawa konsumentów i obowiązki sprzedawców w myśl ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego Dz. U. Nr 141 poz.1176).

 

VIII. REZYGNACJA Z ZAKUPIONEGO TOWARU

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klient może zrezygnować z zakupionego wysyłkowo towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Zwrot pieniędzy za zwrócone towary następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru na podane przez Zamawiającego konto bankowe.

3. Przy zwrocie wystawiana i wysyłana jest korekta faktury VAT, którą Klient ma obowiązek podpisać i przesłać na adres sklepu.

4. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

6. Zwracany towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, z nienaruszoną etykietą i nie może być uszkodzony , ani nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

 

IX. REKLAMACJE

1. Reklamacji podlega przesłany Klientowi towar , który jest niezgodny ze złożonym zamówieniem (wymiary, kolor, rodzaj) lub jest uszkodzony (za wyjątkiem przypadku uszkodzenia paczki podczas przesyłki)

2. Ewentualne reklamacje należy uprzednio zgłosić za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie, podając przy tym numer dowodu sprzedaży i przyczynę, w celu ustalenia szczegółów reklamacji (sposób odesłania, itp.)

3. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania odesłanej przesyłki

4. Reklamowany towar należy przesłać na adres: F.H. Bonita, ul. Kościuszki 68/70, 42-300 Myszków, z dopiskiem "Zwrot"

5. Towar odsyłany do reklamacji powinien być kompletny.

6. Nie odbieramy zwrotów przesyłek za pobraniem.

7. Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów z winy sklepu, pokrywa sklep.

8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

9. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek. Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek.

 

X. POUFNOŚĆ ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane Klienta otrzymane w celu realizacji zamówienia przechowywane są przez bonita-sklep.pl z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa, wymaganych przez polskie prawo.

2. Transmisja danych osobowych zabezpieczona jest protokołem bezpieczeństwa (SSL) firmy Comodo CA Limited .

3. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 ( Dz.U. z 1997r. Nr 133, poz.883 ) :

  • wszelkie dane osobowe wykorzystywane są jedynie do celów realizacji zamówienia oraz na potrzeby marketingowe prowadzenie akcji promocyjnych i reklamowych
  • dane osobowe mogą być przetwarzane w celu weryfikacji jakości oferowanych usług oraz kontaktu z Klientem w celach związanych z realizacją zamówienia lub serwisem po sprzedażowym
  • dane osobowe nie będą w jakikolwiek inny sposób udostępniane lub wykorzystywane
  • zebrane dane nie zostaną przekazane ani też udostępnione żadnym podmiotom trzecim

4. Zgodnie z w/w ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane osobowe , możliwość ich modyfikacji oraz usunięcia z naszej bazy. Żądania wglądu, modyfikacji bądź usunięcia danych osobowych należy zgłaszać do naszej firmy za pomocą telefonu, e-maila lub listownie.

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mailowy :  sklep@bonita-sklep.pl

3. PPHU BONITA ( www.bonita-sklep.pl ) zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz w wyniku działań firm trzecich, w tym zmian cen kupowanych towarów, lub świadczonych usług.

4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby F.H. BONITA

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania systemów, sieci).